donderdag 31 januari 2013

Nieuwe kookboeken, leuk voor de verzameling


 

Ja, er staan weer 3 'nieuwe' boeken in de kast!
 



 

In welke stad ik ook kom, ik wil altijd even langs de boekhandel om te kijken welke nieuwe kookboeken er weer bij zijn gekomen en of ik nog leuke koopjes zie. De meeste boeken herken ik wel. Deze had ik ook wel eens eerder zien liggen. Toen vond ik het niet de moeite waard om ze te kopen. Maar toen ik er afgelopen weekend doorheen bladerde dacht ik: ach ik neem ze toch maar mee. Leuk voor de verzameling! Van de laatste ben ik (nog) niet echt onder de indruk. In de andere twee staan toch weer leuke recepten.
 
Vanavond uit Italiaanse Keuken van Maxine Clark's de salade met linzen, paddenstoelen, tomaat en rucola gemaakt. Met groene le puy linzen. Een heerlijk gerecht; wat zijn linzen toch lekker.
Helemaal als je er ook nog wat Bastiaansen Blauw doorheen doet :)
Vooraf soep gemaakt met bataat, wortel en ui. Een recept van m'n zusje.
 
 



1 opmerking:

  1. Drie nieuwe boeken.... ben je der niet eentje vergeten ;-)
    Zien er mooi uit, en er staat altijd wel wat lekkers in!
    Het eerste recept alweer gemaakt, ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen

NRelate Widget